[020] End of the World 21st May 5月21日世界末日

So the supposed Judgement day insisted by Christian Family Radio's founder, Harold Camping had been proved wrong. They even put a big ad in my free copy of Wall Street Journal to publicize about their free book. I guess they succeeded in making the headlines. But like the wolf story, they lost all credibility. For the rest of us, life goes on as usual. I think it's important to enjoy life and do things that we‘ll not regret so even if tomorrow is the end of the world, we’re cool with it, right?

又一個世界末日的預言被証明是虛驚一場。那家美國基督教廣播公司還在我閱讀的華爾街日報上刊登世界末日和免費書籍的廣告,真是夠大膽。雖然成功的得到注目,但是有如狼來了的故事一樣,失去所有的信賴。對於我們來說,日子還是照樣過。我覺得人生短暫,最重要是享受人生和做一些不會讓自己後悔的事。所以即使明天是世界末日也就如此吧~?不後悔!

Comments

  1. jadey(「自己史」のハクです~^0^)May 24, 2011 at 5:08 PM

    那些预言的人真的就没想过如果没成真他们就会被当成傻子么= =
    ps:免责声明的免字错了……

    ReplyDelete
  2. 感謝妳來訪!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDD

    真是的,沒人跟我說有錯字...
    難道是因為大家都覺得是我故意的!?!?
    O____O

    ReplyDelete
  3. 大概大家都注意英文了
    只有我这个英语水平快接近ゼロ的……
    啊哈啊哈啊哈哈哈*_*

    ReplyDelete
  4. 完全認同EVA的看法
    就算是世界末日也要努力的過每一天

    不想知道世界末日是哪天的yan

    ReplyDelete
  5. jadey: 唉呀>_<~ 我還是有一小撮中文讀者的,可能是大家都習慣我的錯字百出???

    yan: 看來我得努力每天畫漫畫了!(儘量)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Where to buy COPIC markers in Tokyo

Boiled coke and ginger lemon for cough